Merhabalar, biraz düşündüm ve güzel olabilecek bir kaç özellik aklıma geldi. Sizlerinde tavsiyelerini bekliyorum.

1- Cüzdan Sistemi;
  • Kullanıcılar cüdanlarına 1 TL olsa bile yükleyebilecekler. Biriken parayı Premium Üyelik, reklam paketleri ve ya hizmet alımı gibi şeylerde kullanabileceğiz. Üyeler arası tranalabilirsferle hizmet alımı gibi işlemlerde bu şekilde kolayca kazanılabilir. R10 bu hizmetten komisyonda alabilir ve 2 tarafta kazançlı çıkar.
2- Kumbara Sistemi;
  • Kullanıcılar kendilerine bir süre belirleyecek ve o süre içerisinde kumbara içerisinde bir sayfada para yükleyebilecekler ama ne kadar olduğunu bilmeyecekler. Süre sonu geldiği zaman kullanıcı isterse bu parayı R10 içi premium üyelik için harcayabilecek veya da R10 içi hizmette kullanabilecek.
3- Şans Oyunları Sistemi
  • Bugün hepsiburada, bilyoner veya Milli Piyango'nun kendi sayfasında bile kazı kazan gibi oyunlar mevcut. Bu sistemin R10'a gelip belirli bir oyun veya belirli ücret karşılığında biletler alabilelim.
  • Çekiliş Biletleri sistemi de gelebilir. Atıyorum iPhone 16 Pro Max alınıp yönetim tarafından çekilişe koyulsa ve biletleri örnek veriyorum 5 TL'den biz alabilsek bunu.


Arkadaşlar benimkiler sadece öneridir, forumun ve bizlerinde kazanması için bir kaç basit öneri. Sizlerinde görüşlerini bekliyorum.