resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Cüzdan sistemi için bir çok belge ve onay alınması gerekiyor.
Bu belgeler olmadan yapılırsa Vergi ve yanında bir çok sorun getirir.


- Bahsettiğiniz şans oyunu ve Çekilişler; Milli Piyango İdaresi tarafından yapılmakta.
Türkiye’de sadece onların bu konuda hakkı mevcut onun dışında kimse bunu yapması mümkün değil.

yapmaları için milli piyango idaresinden onay, evrak ve lisans almaları gerekiyor.


- Çekiliş; oda milli piyango idaresi üzerinden yapılmakta;
Noter huzurunda çekilir. Bunun içinde örnek 10 tane iPhone dağıtacaklar; bu cihazları alıp üstüne milli piyango idaresine 10 iPhone misal 400Bin TL hibe etmesi gerekiyor.

söyledikleriniz bu platform için uygun değil maalesef.
1-Cüzdan sistemi için belge alınabilir, R10'un kaç tane avukatı ve muhasebecisi vardır bilinmiyor bile. Gayet mantıklı bir fikir olduğunu düşünüyorum.
2- Bu biraz zor olabilir ona bir şey diyemiyorum.
3- iPhone 16 Pro Max 80.000 TL diyelim. 20.000 kişi 10 TL'den bilet alsa 200.000TL yapar bu da hem milli piyango payını hem de R10 payını fazlasıyla karşılayacaktır diye düşünüyorum.