• 11-02-2025, 19:37:30
    #1
    Merhaba dostlar,

    Biliyorum küçük bir rakam ama şimdilik elimden bu geliyor.
    İstanbul'da felaket bir soğuk var. Kar yağıyor ve dışarıda çok fazla can var.
    Evinizde bir çorba kaynatıp içerisine ekmek doğrayarak bu canlara yardımcı olabilirsiniz.
    Bu iyiliğiniz karşılığında size Papara ile 100 TL ödeme gerçekleştireceğim.

    Bunu yaptığınızda bana anlık bir fotoğraf atmanız yeterli.
    Hem siz iyilik yapmış olacaksınız hem ben bu iyiliğinize ortak olmuş olacağım.

    İnanılmaz derecede hava soğuk ve gerçekten bize ihtiyaçları var.
    Özellikle kediler bu kadar soğukta çok daha zorluk çekiyorlar.

    Yaptıktan sonra bana buraya yorum atmanız yeterli. Size ulaşacağım.
  • 11-02-2025, 19:43:02
    #2
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar,

    Biliyorum küçük bir rakam ama şimdilik elimden bu geliyor.
    İstanbul'da felaket bir soğuk var. Kar yağıyor ve dışarıda çok fazla can var.
    Evinizde bir çorba kaynatıp içerisine ekmek doğrayarak bu canlara yardımcı olabilirsiniz.
    Bu iyiliğiniz karşılığında size Papara ile 100 TL ödeme gerçekleştireceğim.

    Bunu yaptığınızda bana anlık bir fotoğraf atmanız yeterli.
    Hem siz iyilik yapmış olacaksınız hem ben bu iyiliğinize ortak olmuş olacağım.

    İnanılmaz derecede hava soğuk ve gerçekten bize ihtiyaçları var.
    Özellikle kediler bu kadar soğukta çok daha zorluk çekiyorlar.

    Yaptıktan sonra bana buraya yorum atmanız yeterli. Size ulaşacağım.
    İnanırmısınız bende şimdi kuru mama ve sosis almaya çıkıyordum Benim evim bahçeli ve yaklaşık burda gezen 15-20 adet kedi var durumum yettiğince yardımcı olmaya çalışıyorum, sizdende allah razı olsun.
  • 11-02-2025, 19:43:53
    #3
    Lumin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanırmısınız bende şimdi kuru mama ve sosis almaya çıkıyordum Benim evim bahçeli ve yaklaşık burda gezen 15-20 adet kedi var durumum yettiğince yardımcı olmaya çalışıyorum, sizdende allah razı olsun.
    Hocam papara varsa iletseniz 100 TL iletsem size benim içinde koysanız olur mu?
  • 11-02-2025, 19:44:09
    #4
    Güzel düşünce, tebrikler.
  • 11-02-2025, 19:46:10
    #5
    Mesajlara bakabilir misiniz hocam
  • 11-02-2025, 19:47:57
    #6
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam papara varsa iletseniz 100 TL iletsem size benim içinde koysanız olur mu?
    Maalesef papara hesabım yok
  • 11-02-2025, 20:50:44
    #7
    paparam yok hocam ama kapımın onunde ve evın ıcınde bır ton kedı beslıyorum ve durumları bılıyorsunuz eger destek olmak ıstersenız ıban ıletebılırım sıze bu ince düşünce ve konu içinde size içten saygılarımı sunarım
  • 11-02-2025, 20:56:40
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İş yerinde bakmış olduğum bayağı kedi var. Mamaları çabuk bitiyor. Çorbada tuzum olsun derseniz fakat paparam yok

    https://ibb.co/b5Z4DqV0
    https://ibb.co/m5h1wYcp
    https://ibb.co/ynZxFqjT