paparam yok hocam ama kapımın onunde ve evın ıcınde bır ton kedı beslıyorum ve durumları bılıyorsunuz eger destek olmak ıstersenız ıban ıletebılırım sıze bu ince düşünce ve konu içinde size içten saygılarımı sunarım