Merhaba dostlar,
Biliyorum küçük bir rakam ama şimdilik elimden bu geliyor.
İstanbul'da felaket bir soğuk var. Kar yağıyor ve dışarıda çok fazla can var.
Evinizde bir çorba kaynatıp içerisine ekmek doğrayarak bu canlara yardımcı olabilirsiniz.
Bu iyiliğiniz karşılığında size Papara ile 100 TL ödeme gerçekleştireceğim.
Bunu yaptığınızda bana anlık bir fotoğraf atmanız yeterli.
Hem siz iyilik yapmış olacaksınız hem ben bu iyiliğinize ortak olmuş olacağım.
İnanılmaz derecede hava soğuk ve gerçekten bize ihtiyaçları var.
Özellikle kediler bu kadar soğukta çok daha zorluk çekiyorlar.
Yaptıktan sonra bana buraya yorum atmanız yeterli. Size ulaşacağım.