Merhaba dostlar,
Biliyorum küçük bir rakam ama şimdilik elimden bu geliyor.
İstanbul'da felaket bir soğuk var. Kar yağıyor ve dışarıda çok fazla can var.
Evinizde bir çorba kaynatıp içerisine ekmek doğrayarak bu canlara yardımcı olabilirsiniz.
Bu iyiliğiniz karşılığında size Papara ile 100 TL ödeme gerçekleştireceğim.
Bunu yaptığınızda bana anlık bir fotoğraf atmanız yeterli.
Hem siz iyilik yapmış olacaksınız hem ben bu iyiliğinize ortak olmuş olacağım.
İnanılmaz derecede hava soğuk ve gerçekten bize ihtiyaçları var.
Özellikle kediler bu kadar soğukta çok daha zorluk çekiyorlar.
Yaptıktan sonra bana buraya yorum atmanız yeterli. Size ulaşacağım.
İnanırmısınız bende şimdi kuru mama ve sosis almaya çıkıyordum

Benim evim bahçeli ve yaklaşık burda gezen 15-20 adet kedi var durumum yettiğince yardımcı olmaya çalışıyorum, sizdende allah razı olsun.