• 09-02-2025, 01:03:10
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, yaklaşık 2 yıl önce @Lightingmage;tarafından dolandırılmıştım ve kendisi hakkında suç duyurusunda bulunmuştum.
    Aradan 2 yıl geçmişti ve açıkçası olayı unutmuştum bile. 3 gün önce telefonum çaldı ve arayan kişi babasıydı. Kişinin hapse atıldığını ve borcunu ödemesinden sonra şikayetimden vazgeçmemi talep ettiler. (Bende kabul ettim, çünkü kişide gerçekten mağdurdu.)
    Ardından babası, bütün borcu bana ödedi. Toplamda 30 bin tl idi rakam. Kişi 4 bin tlsini bana ödemişti, bende babasına bu rakamı geri attım. (Rakam dolar olarak verilmişti, babası da güncel kurdan dolar olarak verdi.)
    Sonrasında babasıyla uzun bir telefon görüşmesi yaptığımızda çocuğunda büyük rakamlarda dolandırıldığını bu yüzden bize ödeme yapamadığını falan öğrendim. Diğer kişiler avukata vermiş ve onlarla babası anlaşmış. Ancak ben avukata vermediğim için babasının da bu borçtan haberi olmadığı için ödeyememiş. Ve sadece benim şikayetimden dolayı hapse atılmış (Buna bende biraz şaşırdım).
    Yani 2 sene sonunda paramı almış oldum, kişinin ödediği rakamı da tabii ki iade ettim. Çünkü gerçekten kişinin niyeti de kötü değildi, her şeye rağmen iyi bir şekilde konuşmayı sonlandırmıştık.

    Demem o ki, ne olursa olsun gidin 15-20 dakikalık bir işlem olan şikayet hakkınızdan yararlanın. Eninde sonunda sonuçlanıyor ve hakkınızı alıyorsunuz.
  • 09-02-2025, 01:06:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çok sevindim hocam adınıza, bu DOLANDIRICI ARKADAŞLARA ders niteliğinde olmalı. eninde sonunda gelir seni mutlaka bulur. umarım birdaha böyle birşeyle karşılaşmazsınız
  • 09-02-2025, 01:07:32
    #3
    Buda demek oluyor ki Bişey olmaz demeyin gidin hakkınızı arayın.
  • 09-02-2025, 01:07:38
    #4
    darkness06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sevindim hocam adınıza, bu DOLANDIRICI ARKADAŞLARA ders niteliğinde olmalı. eninde sonunda gelir seni mutlaka bulur. umarım birdaha böyle birşeyle karşılaşmazsınız
    Çok teşekkür ederim hocam, evet gerçekten de öyle oluyormuş. Yani bir şikayet için bile hapis yatılabiliyormuş. Miktar ne olursa olsun, mağdur olan herkesin şikayetçi olması gerekiyor.
  • 09-02-2025, 01:07:49
    #5
    Güzel bir misal oldu. Adalet aramayı bildiğimiz sürece er ya da geç tecelli edeceğini bilmemiz gerekiyor.

    Bu ülkede yalnızca biz yaşamıyoruz. Bunu akıldan çıkarmayarak bilinçli biçimde yol aramak lazım. Ne olursa olsun.
  • 09-02-2025, 01:09:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar, yaklaşık 2 yıl önce @Lightingmage;tarafından dolandırılmıştım ve kendisi hakkında suç duyurusunda bulunmuştum.
    Aradan 2 yıl geçmişti ve açıkçası olayı unutmuştum bile. 3 gün önce telefonum çaldı ve arayan kişi babasıydı. Kişinin hapse atıldığını ve borcunu ödemesinden sonra şikayetimden vazgeçmemi talep ettiler. (Bende kabul ettim, çünkü kişide gerçekten mağdurdu.)
    Ardından babası, bütün borcu bana ödedi. Toplamda 30 bin tl idi rakam. Kişi 4 bin tlsini bana ödemişti, bende babasına bu rakamı geri attım. (Rakam dolar olarak verilmişti, babası da güncel kurdan dolar olarak verdi.)
    Sonrasında babasıyla uzun bir telefon görüşmesi yaptığımızda çocuğunda büyük rakamlarda dolandırıldığını bu yüzden bize ödeme yapamadığını falan öğrendim. Diğer kişiler avukata vermiş ve onlarla babası anlaşmış. Ancak ben avukata vermediğim için babasının da bu borçtan haberi olmadığı için ödeyememiş. Ve sadece benim şikayetimden dolayı hapse atılmış (Buna bende biraz şaşırdım).
    Yani 2 sene sonunda paramı almış oldum, kişinin ödediği rakamı da tabii ki iade ettim. Çünkü gerçekten kişinin niyeti de kötü değildi, her şeye rağmen iyi bir şekilde konuşmayı sonlandırmıştık.

    Demem o ki, ne olursa olsun gidin 15-20 dakikalık bir işlem olan şikayet hakkınızdan yararlanın. Eninde sonunda sonuçlanıyor ve hakkınızı alıyorsunuz.
    DOLANDIRICI arkadaşlar ders olsun ben bulunmam beni bulamazlar ip adresimi gizledim 100 tane proxy kullanıyorum siz kimsiniz gibi triplere giren arkadaşlar emin ol siz 1000 tane proxy kullansanız bile bulunursunuz ve her şeyden önce kul hakkına girmeye gerek yok gidin helalinden 1tl kazanın 100 milyon haramdan iyidir şüphesiz. Hocam iyi yapmışsınız merhametli olmak ile RABBİM daim etsin.
  • 09-02-2025, 01:09:48
    #7
    Borcu ödedikten sonra yine yapacağı anlamına gelmez.
    şikayetinizi asla geri çekmeyin.
  • 09-02-2025, 01:09:50
    #8
    Darısı forumun ünlü dolandırıcısına diyelim.
  • 09-02-2025, 01:10:10
    #9
    ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DOLANDIRICI arkadaşlar ders olsun ben bulunmam beni bulamazlar ip adresimi gizledim 100 tane proxy kullanıyorum siz kimsiniz gibi triplere giren arkadaşlar emin ol siz 1000 tane proxy kullansanız bile bulunursunuz ve her şeyden önce kul hakkına girmeye gerek yok gidin helalinden 1tl kazanın 100 milyon haramdan iyidir şüphesiz. Hocam iyi yapmışsınız merhametli olmak ile RABBİM daim etsin.
    Bu arada çok iyi söylediniz not olarak yazayım. Kişiye ödemenin yarısını iban yarısını kripto olarak yapmıştım. Ona rağmen kripto hesabına aldığı rakamı da ekledik.
    Yani kripto ile alıyorum, bir şey olmaz, yakalanmam diye düşünülmemeli. Her türlü tespit ediliyor.