ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DOLANDIRICI arkadaşlar ders olsun ben bulunmam beni bulamazlar ip adresimi gizledim 100 tane proxy kullanıyorum siz kimsiniz gibi triplere giren arkadaşlar emin ol siz 1000 tane proxy kullansanız bile bulunursunuz ve her şeyden önce kul hakkına girmeye gerek yok gidin helalinden 1tl kazanın 100 milyon haramdan iyidir şüphesiz. Hocam iyi yapmışsınız merhametli olmak ile RABBİM daim etsin.
Bu arada çok iyi söylediniz not olarak yazayım. Kişiye ödemenin yarısını iban yarısını kripto olarak yapmıştım. Ona rağmen kripto hesabına aldığı rakamı da ekledik.
Yani kripto ile alıyorum, bir şey olmaz, yakalanmam diye düşünülmemeli. Her türlü tespit ediliyor.