darkness06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sevindim hocam adınıza, bu DOLANDIRICI ARKADAŞLARA ders niteliğinde olmalı. eninde sonunda gelir seni mutlaka bulur. umarım birdaha böyle birşeyle karşılaşmazsınız
Çok teşekkür ederim hocam, evet gerçekten de öyle oluyormuş. Yani bir şikayet için bile hapis yatılabiliyormuş. Miktar ne olursa olsun, mağdur olan herkesin şikayetçi olması gerekiyor.