• 07-02-2025, 12:04:50
    #10
    alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim biraz iddalı geldi ve böyle olması daha güzel
    Teşekkürler.

    hasancansaygin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, çok yaratıcı ve güzel bi fikir. ETSY de güzel şeyler olabilir bence, Başarılar hocam
    Teşekkür ederim. İnşallah hocam.

    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bol şans…
    Sağolun.

    s.mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ürüne çok web site yaptımda kimse başaramadı. Tr denerken çok bel bağlama gönlün incinmesin umduğun gibi olmayınca. Bu ürünü kişiselleştirilebilir hale getir ve etsy gir. Bunun sana iyi bir tavsiye olduğuna eminim. daha katı empoze edeyim sna düşüncemi. Kişiselleştirip, türkiye pazarını reddedip, tümüyle etsy odaklanmak sana 3 aşamada maruz kalacağın hem yorucu maddi hemde manevi yıpranmayı engeller ve 6-8 ayda kaybedeceğin zamanı cebine koyarsın. kişiselleştirilebilir ve bol hediyeli.
    Açıkçası iş reklama bakıyor hocam.
    Reklam ne kadar iyi olursa dünyanın en kötü ürününü de sat sattırıyor.

    https://www.instagram.com/cakalighter/

    Misal bu çakmak instagram da çok popüler.
    Çektikleri videolar sayesinde bu kadar çok satıyorlar.
    Ama kaliteli ürünler değil.
    Şikayeti de çok.
    Bende almayı düşünüyordum ama yorumları okuyunca vazgeçtim.
    Sırf reklam gücü ile satıyorlar.

    https://au.pinterest.com/pin/1074038211132809760/
    https://au.pinterest.com/pin/1074038211132806746/
    https://au.pinterest.com/pin/1074038211132809905/

    Buradaki gibi çekimler yapmayı düşünüyorum.
    Sosyal medyaya da yaparken çektiğim kısa videoları atacağım.
    Şimdi değil ama ilerleyen zamanlarda da daha premium bir hissiyat oluşturmak amacım.

    whiteweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, umarım hedefe ulaşırsın hocam
    İnşallah hocam.
  • 07-02-2025, 14:14:42
    #11
    Yapılacaklar belli
    Yaşınız geçmiş fakat genç bir arkadaşla ortak olarak çalışırsanız genç girişimcilikten faydalanın.Bunun üretimi vs size ait ise devlet teşviği alabilirsiniz.
    Onun yanı sıra anahtar kelime " FARKLI OL" " FARKLI OL " bu sektörün tek çıkış yolu bu bana göre tabi
    Paket yapın 2li , 3lü , 2 al 1 öde bunlar baydı ama üzerinde düşünülürse daha güzel olur.
    Bir diğer anahtar kelime ise "Düşünmek" ürünü geliştirmek adına ve farklılaştırmak adına her şekilde düşünmelisiniz.

    DİP NOT : Rekabeti yüksek bir sektör de ürün satıyorum.Satıcıların tanesinden 10-20 tl kar ile sattığı üründen ben 500-1000 TL kar ederek satıyorum.

    Başarılar dilerim.
  • 07-02-2025, 15:39:06
    #12
    Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılacaklar belli
    Yaşınız geçmiş fakat genç bir arkadaşla ortak olarak çalışırsanız genç girişimcilikten faydalanın.Bunun üretimi vs size ait ise devlet teşviği alabilirsiniz.
    Onun yanı sıra anahtar kelime " FARKLI OL" " FARKLI OL " bu sektörün tek çıkış yolu bu bana göre tabi
    Paket yapın 2li , 3lü , 2 al 1 öde bunlar baydı ama üzerinde düşünülürse daha güzel olur.
    Bir diğer anahtar kelime ise "Düşünmek" ürünü geliştirmek adına ve farklılaştırmak adına her şekilde düşünmelisiniz.

    DİP NOT : Rekabeti yüksek bir sektör de ürün satıyorum.Satıcıların tanesinden 10-20 tl kar ile sattığı üründen ben 500-1000 TL kar ederek satıyorum.

    Başarılar dilerim.
    Teşekkür ederim hocam tavsiyelerinizi not alıyorum.
    Amacım ilerleyen aylarda daha premium ürünler çıkarmak.
    Reklamını daha iyi yapmak.


    Şöyle bir resim çekmek var.

    Birde böyle çekmek var.
    Ürün resmi çekimi, kutusu, ambalajı, içine konulan not bile bence fiyatını yükselten etkenler.

    Şimdilik siyah bir karton kutuda yollayacağım ama daha sonra kalın, baskılı mukavva kutu alacağım.

    Bir de satın alınan ürünler bir nevi kişiye özel olmuş oluyor.
    Aynı üründen daha sonra almak isterseniz bulamazsınız.
    Çünkü aynı rengi yada deseni tekrar yapmak imkansız olabiliyor.
    İçinde kullanılan boyanın bir kaç damla eksik yada fazla olması veya fırında ki sıcaklığın 5-10 derece fazla olması bile takının rengine etki ediyor.
  • 07-02-2025, 15:59:37
    #13
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam tavsiyelerinizi not alıyorum.
    Amacım ilerleyen aylarda daha premium ürünler çıkarmak.
    Reklamını daha iyi yapmak.


    Şöyle bir resim çekmek var.

    Birde böyle çekmek var.
    Ürün resmi çekimi, kutusu, ambalajı, içine konulan not bile bence fiyatını yükselten etkenler.

    Şimdilik siyah bir karton kutuda yollayacağım ama daha sonra kalın, baskılı mukavva kutu alacağım.

    Bir de satın alınan ürünler bir nevi kişiye özel olmuş oluyor.
    Aynı üründen daha sonra almak isterseniz bulamazsınız.
    Çünkü aynı rengi yada deseni tekrar yapmak imkansız olabiliyor.
    İçinde kullanılan boyanın bir kaç damla eksik yada fazla olması veya fırında ki sıcaklığın 5-10 derece fazla olması bile takının rengine etki ediyor.


    Dediklerinize tamamen katılıyorum.Ürünlerinizi çok beğendim satılabilir potansiyeli olan ürünler.Müşteri memnuniyeti adına kaliteli hizmet sunarsanız harika bir sirkülasyon yapabilirsiniz. Bir müşterim 1 adet ürün aldıktan sonra geri dönüp 10k lık ürün tekrar almıştı mesela
    özellikle sizden ricam sizin iyiliğiniz için söylüyorum hedef kitlenizi çok iyi tanıyın neden diyecek olursanız bu tanıma olayı pazarlama kısmına çok etkisi olacak.Sizinle aynı ürünleri olmasa bile kendine haz bir model üreten diğer satıcıların ürün görsellerini , ürün videolarını,çalıştıkları influencerı birebir takip edip fikir alıp üzerine ekleme yaparak devam edin.
    Yani kısacası adım atarken bile farklı olun

    ÖRN/ instagram da görüpte beğendiğim bir strateji bu modelden sadece 1 adet üretildi gibisinden ne demek istediğimi anladığınızı düşünüyorum.Tekrardan başarılar dilerim kolay gelsin.
  • 08-02-2025, 08:28:00
    #14
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Hayırlı olsun hocam bol şans.
  • 08-02-2025, 12:54:14
    #15
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen senelerde bir instagram sayfasında polimer kilden takı yapıldığını gördüm.
    O aralar da acaba ne yapabilirim, ek gelir nasıl sağlarım diye düşünüyordum.
    Aşağı yukarı kafada şekillendirmesi ve icraata geçmek 1 seneyi buldu.

    En yakın dostumla beraber ortak girmeyi düşündük.
    Ben %60, o %40 ortak olacaktı.
    Kendisi de başka yerde çalışıyordu.
    Yükün büyük kısmı bendeydi.
    Fakat hem onun çalışıyor olması hem de konu hakkında bilgisi olmadığı halde sürekli işe karışması nedeniyle ortaklığı bitirdik.
    Ama halen görüşüyoruz ve arada yardıma da geliyor.

    Esasında 14 şubata yetiştirecektim.
    Kalpli modeller yaptım.
    Fakat iş sandığımdan çok uzun sürdü.
    Uzun bir proses var.
    Videolar da çok kolay gibi duruyor ama işin başına geçince bayağı zor olduğunu anlıyorsunuz.
    Çok fazla püf noktası var.
    Hem deneyimle hem de yabancı kaynaklardan öğrenerek yapmanız gerekiyor.

    Aşağı da yaptığım bazı tasarımlar var.




    Daha bunları düzgün çekmedim.
    Çekim çadırım var, bugün kısmetse hepsini tek tek çekeceğim.

    Hepsiburada, Trendyol, Çiçeksepeti gibi yerlerde mağaza açtım geçen aylarda.
    Bu gün resimlerini çekip koymaya başlayacağım.
    Sadece TR değil aynı zamanda Etsy ile de globale açılmayı düşünüyorum.
    Belki Amazon FBA de kullanabilirim.
    Bugün yarın da forumda da satışa çıkacağım.
    Kendi sitemi de kısa sürede faaliyete geçireceğim.

    Pazaryerlerinde satış yapmak biraz riskli ama amacım markayı tanıtmak.

    Hedefim 6 ay gibi bir sürede aylık 1 milyon TL'lik ciroya ulaşmak.

    Umarım başarılı olurum.
    Destek verenlere şimdiden teşekkürler, hayırlı cumalar.
    sizi kutluyorum.. 2 sorum olacak..

    shopierdenmi sattınız?
    ve instagram sayfanızı nasıl popüler yapabildiniz insanların görmesi için? ( reklammı, keşfet taktiğimi, yoksa popüler hazır kitle sayfamı satın aldınız)

    cevap için şimdiden teşekkür ederim
  • 08-02-2025, 13:04:13
    #16
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi kutluyorum.. 2 sorum olacak..

    shopierdenmi sattınız?
    ve instagram sayfanızı nasıl popüler yapabildiniz insanların görmesi için? ( reklammı, keşfet taktiğimi, yoksa popüler hazır kitle sayfamı satın aldınız)

    cevap için şimdiden teşekkür ederim
    Sağol hocam.
    Daha başlamadım satışlara.
    Üretim yeni bitti sayılır.
    Aslında 14 şubat a yetiştirmeye çalışıyordum ama işlemler sandığımdan uzun sürdü.
    Bugün yarın pazaryerlerine yükleyeceğim.

    Sosyal medya hesaplarını açıp üretim yaparken de video çekip atacağım.
    Detayları da fırsat bulursam paylaşırım.