Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılacaklar belli
Yaşınız geçmiş fakat genç bir arkadaşla ortak olarak çalışırsanız genç girişimcilikten faydalanın.Bunun üretimi vs size ait ise devlet teşviği alabilirsiniz.
Onun yanı sıra anahtar kelime " FARKLI OL" " FARKLI OL " bu sektörün tek çıkış yolu bu bana göre tabi
Paket yapın 2li , 3lü , 2 al 1 öde bunlar baydı ama üzerinde düşünülürse daha güzel olur.
Bir diğer anahtar kelime ise "Düşünmek" ürünü geliştirmek adına ve farklılaştırmak adına her şekilde düşünmelisiniz.

DİP NOT : Rekabeti yüksek bir sektör de ürün satıyorum.Satıcıların tanesinden 10-20 tl kar ile sattığı üründen ben 500-1000 TL kar ederek satıyorum.

Başarılar dilerim.
Teşekkür ederim hocam tavsiyelerinizi not alıyorum.
Amacım ilerleyen aylarda daha premium ürünler çıkarmak.
Reklamını daha iyi yapmak.


Şöyle bir resim çekmek var.

Birde böyle çekmek var.
Ürün resmi çekimi, kutusu, ambalajı, içine konulan not bile bence fiyatını yükselten etkenler.

Şimdilik siyah bir karton kutuda yollayacağım ama daha sonra kalın, baskılı mukavva kutu alacağım.

Bir de satın alınan ürünler bir nevi kişiye özel olmuş oluyor.
Aynı üründen daha sonra almak isterseniz bulamazsınız.
Çünkü aynı rengi yada deseni tekrar yapmak imkansız olabiliyor.
İçinde kullanılan boyanın bir kaç damla eksik yada fazla olması veya fırında ki sıcaklığın 5-10 derece fazla olması bile takının rengine etki ediyor.