Almanya'da 3.5 yıllık çalışma vizem geldi :)
32
●2.710
- 04-02-2025, 23:35:02Mutluluk gözyaşları.Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun .fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam danışman ile geldim ben. Danışmanda iş bulma konusunda lazım oluyor zaten. Denkliği v.s yi kendiniz alıp işide kendiniz bulabilirsiniz. Ben beklememek için danışmanlar üzerinden yürüdüm.Rednears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben biraz fantazi gibi olacak fakat hayatım çok sıkıcı olmaya başlamıştı ve hiç birşeyden tad ve haz alamamaya başladığım için biraz heyecan olsun diye geldim. Türkiye'de bir firma'da Elektrik bakım şefiydim. Şuanda da gemi elektriği ile alakalı çalışıyorum. Ama memnunum bir kaos yok sakinlik var güzel yani.YTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin inşallah.einsteinwashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin inşallah olmayız.Kyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesleğim Elektrik Otomasyon teknikeriyim. Buradada gemi elektriği ile alakalı bir firmada çalışıyorum.Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-02-2025, 08:47:00Ben İspanya ziyaretimde ülkeye aşık olmuştum, Türkiye ile kültürel, sıcakkanlılık, coğrafya olarak tamamen aynı. Sadece Türkiye'den farkı insanlar çok eğlenceli ve saygılı, bir gün yurtdışına yerleşirsem sanırım bu İspanya olurdu
Almanya ve diğer kuzey ülkelerinde ben yapamazdım sanırım, insanlar çok soğuk hava hep gri..
Yinede hayırlı olsun hakkınızda hocam
- 05-02-2025, 10:46:14Oturum Kartına nasıl başvurdunuz hocam?SametK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2025, 11:02:48Hocam selamlar, hayırlı olsun öncelikle. Nasıl gittiğinizi, işi nasıl ayarladığınızı yani kısacası ne gibi bir yol izlediğinizi paylaşmanız münkün mü?
mesleğiniz nedir ne üzerine oturum aldınız ve çalışıyorsunuz?

Yinede hayırlı olsun hakkınızda hocam