• 05-02-2025, 13:15:26
    #19
    SametK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutluluk gözyaşları.


    Allah razı olsun .


    Hocam danışman ile geldim ben. Danışmanda iş bulma konusunda lazım oluyor zaten. Denkliği v.s yi kendiniz alıp işide kendiniz bulabilirsiniz. Ben beklememek için danışmanlar üzerinden yürüdüm.

    Ben biraz fantazi gibi olacak fakat hayatım çok sıkıcı olmaya başlamıştı ve hiç birşeyden tad ve haz alamamaya başladığım için biraz heyecan olsun diye geldim. Türkiye'de bir firma'da Elektrik bakım şefiydim. Şuanda da gemi elektriği ile alakalı çalışıyorum. Ama memnunum bir kaos yok sakinlik var güzel yani.


    Amin inşallah.


    Amin inşallah olmayız.


    Mesleğim Elektrik Otomasyon teknikeriyim. Buradada gemi elektriği ile alakalı bir firmada çalışıyorum.
    Tecrübeniz var mıydı ve diliniz ne durumdaydı? Ben de makine teknikeriyim ama sadece isim olarak, hiçbir tecrübem bilgim vs. yok böyle bir yola girebilir miyim sizce? Denklik vs. işlerini nasıl halletmiştiniz? Kusura bakmayın aslında bunların sorulacağı bir konu değil ama ben de kendimce bir yol çizmeye çalışıyorum o yüzden sorayım dedim
  • 05-02-2025, 14:46:09
    #20
    Tebrikler ☺ biz de nişanlım ile Almanya ya taşınmak istiyoruz . Bir yol bulmaya çalışıyoruz . Hangi danışmanlık şirketi ile anlaştınız ? Bize de bir yol gösterir misiniz ?
  • 05-02-2025, 14:49:05
    #21
    Hayırlı olsun hocam rabbim yardımcın olsun. Acaba Almanya'da bir kaynakçı ne kadar maaş alır merak ettim tüm belgeleri olduğu halde
  • 05-02-2025, 15:38:23
    #22
    Platin üye
    Türkiye bir adam kaybetti Almanya bir fabrika işçisi kazandı sanırım, ne iş yaptığınızı bilmiyorum. Darısı dibi düşenlerin başına
  • 05-02-2025, 15:53:25
    #23
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 05-02-2025, 16:22:01
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam.
  • 05-02-2025, 18:50:34
    #25
    Kardeşten öte bir arkadaşım 4 ay kadar önce bin bir çabayla gitti, yıllardır uğraşıyordu desem yeridir. Şu an aşçı olarak cafe-bistro tarzı bir yerde çalışıyor, bin pişman her şeyi yakıp gelmesine tahminimce bir kaç ayı var var.
  • 05-02-2025, 19:58:13
    #26
    Üyeliği durduruldu
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşten öte bir arkadaşım 4 ay kadar önce bin bir çabayla gitti, yıllardır uğraşıyordu desem yeridir. Şu an aşçı olarak cafe-bistro tarzı bir yerde çalışıyor, bin pişman her şeyi yakıp gelmesine tahminimce bir kaç ayı var var.
    Almanya'ya gittiğine mi bin pişman hocam yoksa çalıştığı işyeri mı onu bin pişman etti
  • 05-02-2025, 20:24:08
    #27
    HSCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben İspanya ziyaretimde ülkeye aşık olmuştum, Türkiye ile kültürel, sıcakkanlılık, coğrafya olarak tamamen aynı. Sadece Türkiye'den farkı insanlar çok eğlenceli ve saygılı, bir gün yurtdışına yerleşirsem sanırım bu İspanya olurdu

    Almanya ve diğer kuzey ülkelerinde ben yapamazdım sanırım, insanlar çok soğuk hava hep gri.. Yinede hayırlı olsun hakkınızda hocam
    Ben karadenizliyim. Almanya'nın havası ve doğası karadenizi çok andırıyor. Ben seviyorum ama İspanya için bende çok güzel şeyler duydum. Bakalım nasip olursa yaza bir gitmeyi düşünüyorum.

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hocam. İnsanca yaşamak nedir tadına varın.....
    Valla insanlar birbirine çok saygılı ve çok kuralcılar. Alışmak biraz zor oluyor.

    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun 🙂 hangi şehirdesiniz ?
    Bremen'deyim hocam.

    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen yırttın darısı yırtamayanlara
    Amin diyelim. )

    Fes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturum Kartına nasıl başvurdunuz hocam?
    Olduğunuz şehirdeki yabancılar dairesinden. İstedikleri evrakları alıp gidiyorsunuz parmak izi v.s. Zor değil yani. Yeterki çalışıyor olun.

    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar, hayırlı olsun öncelikle. Nasıl gittiğinizi, işi nasıl ayarladığınızı yani kısacası ne gibi bir yol izlediğinizi paylaşmanız münkün mü?
    Hocam ben Denkliğimi alıp bir firma bulup öyle geldim. Denkliğimi varken Osman Halici danışmanlık ı instagramdan görmüştüm o şekilde tanıştık buldum geldim.

    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübeniz var mıydı ve diliniz ne durumdaydı? Ben de makine teknikeriyim ama sadece isim olarak, hiçbir tecrübem bilgim vs. yok böyle bir yola girebilir miyim sizce? Denklik vs. işlerini nasıl halletmiştiniz? Kusura bakmayın aslında bunların sorulacağı bir konu değil ama ben de kendimce bir yol çizmeye çalışıyorum o yüzden sorayım dedim
    Evet meslek ile alakalı tecrübem çoktu fakat çalıştığım firmada çok tecrübesiz eleman geldi gitti. Dil hiç yoktu bunun içinde firma vize de bu kişiyi biz kursa yollayacağız diye yazı yazıyor problem olmuyor. Denkliği IHK Fosa üzerinden aldım tam denklik benimkisi. Ama böyle bir düşüncen varsa önce denkliğine başvur zaten çok uzun sürüyor o süreçtede dil ve işi çöz.

    hanife91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler ☺ biz de nişanlım ile Almanya ya taşınmak istiyoruz . Bir yol bulmaya çalışıyoruz . Hangi danışmanlık şirketi ile anlaştınız ? Bize de bir yol gösterir misiniz ?
    Valla yol aslında basit. Öncelik ile denkliğinizi alacaksınız. Daha sonrada firma bulup geleceksiniz. Başka hiç bir şey yok.

    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam rabbim yardımcın olsun. Acaba Almanya'da bir kaynakçı ne kadar maaş alır merak ettim tüm belgeleri olduğu halde
    Valla hocam hiç bilmiyorum.

    ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye bir adam kaybetti Almanya bir fabrika işçisi kazandı sanırım, ne iş yaptığınızı bilmiyorum. Darısı dibi düşenlerin başına
    Teşekkürler hocam. Gemi elektrik sistemlerinde çalışıyorum.

    GameAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun
    Teşekkürler.
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam.
    Çok sağol hocam.

    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşten öte bir arkadaşım 4 ay kadar önce bin bir çabayla gitti, yıllardır uğraşıyordu desem yeridir. Şu an aşçı olarak cafe-bistro tarzı bir yerde çalışıyor, bin pişman her şeyi yakıp gelmesine tahminimce bir kaç ayı var var.
    Bu biraz şans. Çalışma arkadaşları ve iş şartları çok önemli. Bende ilk geldiğim bir kaç hafta çalışma arkadaşlarından dolayı çok sıkıntılı dönem geçirmiştim. Fakat şuanda gayet iyiyim. Ama arkadaşınıza şunu belirtin Almanya o firmadan ibaret değil çok sıkılıyorsa farklı bir işe ve şehire geçe bilir.
    GooEPİN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya'ya gittiğine mi bin pişman hocam yoksa çalıştığı işyeri mı onu bin pişman etti