Ben İspanya ziyaretimde ülkeye aşık olmuştum, Türkiye ile kültürel, sıcakkanlılık, coğrafya olarak tamamen aynı. Sadece Türkiye'den farkı insanlar çok eğlenceli ve saygılı, bir gün yurtdışına yerleşirsem sanırım bu İspanya olurdu
Almanya ve diğer kuzey ülkelerinde ben yapamazdım sanırım, insanlar çok soğuk hava hep gri..

Yinede hayırlı olsun hakkınızda hocam