• 12-02-2025, 21:33:30
    #19
    Ben evliliğimden memnunum ama, ortama bakınca-şartlara bakınca şu an bekar olsaydım biriyle evlenmeye cesaret edemezdim.
  • 12-02-2025, 21:36:28
    #20
    Aileleri çok aşırı iç işlerine dahil etmemek lazım. Tarafların aileleri ile çok sıkı pıkı olunca bir yerlerde olay patlak verebiliyor.
  • 12-02-2025, 22:25:23
    #21

    demiş atalarımız
  • 13-02-2025, 01:39:55
    #22
    Evlenmek için evlenmeyin asla.
    Sorumluluğunu alabilecekseniz, çocuk yaptığınız da bakabilecekseniz, onunla ilgilenebilecekseniz, hayatınızı baştan aşağı değiştirmeyi (yemek, uyku, tuvalet, giyim vs) göze alabilecekseniz evlenin.
    Ben evliyim, çok mutluyum, mutlaka sana da öneririm diyenlere aldanmayın.
    İlla ki mutlu olanlar var ama belli bir kesim evlendiğine bin pişman.
    Kendi karısı yada kocası çok iyi olabilir ama bu sizin evleneceğiniz kişini de anlayışlı olacağı anlamına gelmez.
    20 yaşında evlenip 5-10 seneye boşanacağınıza, 30-40 yaşında evlenip ömür boyu mutlu huzurlu bir hayat sürmek en iyisi.
  • 13-02-2025, 08:19:46
    #23
    Platin üye
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ŞU 6 KADINLA EVLENMEYİN!

    1- Ennane : Sürekli şikayetçi
    2- Mennane : Başa kakan
    3- Hannane : Önceki eşine özlem duyan
    4- Haddake : Aç gözlü, her şeyi isteyen
    5- Berrake : Sürekli süslenen
    6- Şeddake : Çok fazla konuşan, geveze

    İmam Gazâlî
    %10000000 katılıyorum
  • 13-02-2025, 09:25:22
    #24
    PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birçok kişinin söylediğini dinledim sonra hepsini hafızamdan sildim evlendim, kişiye göre değişiyor çok mutluyuz herkese tavsiye ederim.
    Yeni evlisiniz galiba. Cicim ayları / cicim yılları geçtikten sonra görüşürüz
  • 13-02-2025, 14:41:08
    #25
    Kurumsal PLUS
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni evlisiniz galiba. Cicim ayları / cicim yılları geçtikten sonra görüşürüz
    7 aydır ama hep evde yan yanayız sanmıyorum cicim ayı olsa geçmez miydi
  • 13-02-2025, 15:03:35
    #26
    PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 aydır ama hep evde yan yanayız sanmıyorum cicim ayı olsa geçmez miydi
    Hocam ben 17 yıllık evliyim. Daha dün evlenmişsin sayılır. 1-2 yıl sonra ne demek istediğimi anlarsınız