Evlenmek için evlenmeyin asla.
Sorumluluğunu alabilecekseniz, çocuk yaptığınız da bakabilecekseniz, onunla ilgilenebilecekseniz, hayatınızı baştan aşağı değiştirmeyi (yemek, uyku, tuvalet, giyim vs) göze alabilecekseniz evlenin.
Ben evliyim, çok mutluyum, mutlaka sana da öneririm diyenlere aldanmayın.
İlla ki mutlu olanlar var ama belli bir kesim evlendiğine bin pişman.
Kendi karısı yada kocası çok iyi olabilir ama bu sizin evleneceğiniz kişini de anlayışlı olacağı anlamına gelmez.
20 yaşında evlenip 5-10 seneye boşanacağınıza, 30-40 yaşında evlenip ömür boyu mutlu huzurlu bir hayat sürmek en iyisi.