myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni evlisiniz galiba. Cicim ayları / cicim yılları geçtikten sonra görüşürüz
7 aydır ama hep evde yan yanayız sanmıyorum cicim ayı olsa geçmez miydi