PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 aydır ama hep evde yan yanayız sanmıyorum cicim ayı olsa geçmez miydi
Hocam ben 17 yıllık evliyim. Daha dün evlenmişsin sayılır. 1-2 yıl sonra ne demek istediğimi anlarsınız