• 25-01-2025, 12:12:59
    #10
    Adam malının değerini korumaya çalışıyor.
    Asgariye zam geldiğinde her şeye zam geleceğini biliyor.

    Adamın buradaki hatası ilanı güncellememiş olması onun dışında bir hatası yok.

    Satamazsa fiyatı zaten geri çeker. Şansını denemiştir.
  • 25-01-2025, 12:27:05
    #11
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam malının değerini korumaya çalışıyor.
    Asgariye zam geldiğinde her şeye zam geleceğini biliyor.

    Adamın buradaki hatası ilanı güncellememiş olması onun dışında bir hatası yok.

    Satamazsa fiyatı zaten geri çeker. Şansını denemiştir.
    Zaten mesaj atıp duruyor ama, 1m den satmam diyor.
  • 25-01-2025, 12:29:30
    #12
    Ticaret ahlakı olmayan insanlar bunlar.
    Kimse bunu vay efendim enflasyon yükseliyor mevzusuna bağlamasın.
    Bir yere fiyat yazıp konuşuyorsan fiyatı neyse söylersin.
    Hadi fiyatı yazarsın da değiştirmeyi unutursun, alıcı da arayınca güncellemeyi unuttum dersin.
    Ama önce konuşup anlaşıp da iş fiyata gelince yükseltemezsin.
    Böylelerine kelepir fiyata da satsa almayacaksın.
  • 25-01-2025, 12:57:37
    #13
    Alım gücü düşüyor doğal olarak o da alım gücünü koruma amaçlı zam yapıyor. Normal yani.
  • 25-01-2025, 22:12:05
    #14
    İnşallah satamaz elinde kalır görür zammı gören diyecek 2 sene geçmiş yöneticiler sağlam bir ekonomi sağlamazsa halk ta böyle birbirine girer işte
  • 25-01-2025, 22:18:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Pazarlama teknikleri, baktı ki arayan bayağı var düşük rakam olunca bu sefer update yapalım dedi.
  • 26-01-2025, 11:50:40
    #16
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah satamaz elinde kalır görür zammı gören diyecek 2 sene geçmiş yöneticiler sağlam bir ekonomi sağlamazsa halk ta böyle birbirine girer işte
    Ya çoğu Kişi normal demişte normal falan degil. benim 2 tane aracım şuan satışta 2025 girdik diye ozaman bende yapayım %44 zam yani bu adamın bahcesi altından değerlimi :d 2 senedir satamıyor gecen sene 980 satamamış bu sene 1.500 diyor. satamazda. bahcede hiç birşey yok. elektirik su yok. eski bir yapı var ondada masrafı var.
  • 28-01-2025, 03:34:22
    #17
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya çoğu Kişi normal demişte normal falan degil. benim 2 tane aracım şuan satışta 2025 girdik diye ozaman bende yapayım %44 zam yani bu adamın bahcesi altından değerlimi :d 2 senedir satamıyor gecen sene 980 satamamış bu sene 1.500 diyor. satamazda. bahcede hiç birşey yok. elektirik su yok. eski bir yapı var ondada masrafı var.
    Haklısın hocam bende seninle aynı fikirdeyim bu kadar kısa süre içerisinde bu kadar zaman fazla bir sene geçseydi 10 ay geçseydi neyse derdik ama kabul edilebilir bir zam değil alma boşver satmak ister ise o sana ulaşır
  • 28-01-2025, 03:49:03
    #18
    Müşteri çekme taktiği bu
    günlük kiralık dairede de yapıyorlar
    ucuzdan koyuyor
    arıyorsun o aylık kiralamada geçerli diyor
    bu da aynı mantıkta yapmış

    mağazalarda yapıyorlar bu taktiği