Ya çoğu Kişi normal demişte normal falan degil. benim 2 tane aracım şuan satışta 2025 girdik diye ozaman bende yapayım %44 zam yani bu adamın bahcesi altından değerlimi :d 2 senedir satamıyor gecen sene 980 satamamış bu sene 1.500 diyor. satamazda. bahcede hiç birşey yok. elektirik su yok. eski bir yapı var ondada masrafı var.
Haklısın hocam bende seninle aynı fikirdeyim bu kadar kısa süre içerisinde bu kadar zaman fazla bir sene geçseydi 10 ay geçseydi neyse derdik ama kabul edilebilir bir zam değil alma boşver satmak ister ise o sana ulaşır