• 25-01-2025, 11:55:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar. 2 Gün önce Sahibinde bir ilan gördüm memleketimde bir bağ, bahçe satılıyor. Fiyat 1.050 ye dedim adam pazarlık payı 50 bin eklemiş sanırım. aynı ilanı farklı bir kaç siteye 980 bin olarak eklemiş. telefonla konuştum en son oluru ne buranın diye. adamda bana bahçeye bakmadan niye bir fiyat istiyorsun dedi . adam haklı dedim. neyse abi dedim yarın bakalım konuşalım. okey dedik. buluştuk baktık bahçeye pazarlığa oturduk. abi dedim bize oluru ne:d 1.450 dedi abi ne diyorsun ilanda fiyatın 1050 ilanıda kaldırmış adam neymiş efendim 2024 aralık fiyatıymış lan abi dedim altına zam gelmedi dolara zam gelmedi yüzde 44 zam yapmışsın asgari maaşa zam geldi diyor. yahu sanki bağda işçi çalıştırıyor asgari maaşa zam gelince arsayada gelmiş.
  • 25-01-2025, 11:57:30
    #2
    Tok satıcıdır, normal karşılamak gerek
  • 25-01-2025, 11:57:48
    #3
    Ben artık hiç tuhaf karşılamıyorum piyasa karman çorman olmuş kim ne fiyat verse haklıdır diyorum.
    • RauL
    • H34V3N
    • lXenonl
    RauL, H34V3N ve lXenonl bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2025, 11:58:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cezası olmasa o adamı eşek sudan gelinceye kadar döveceksin de işte...
  • 25-01-2025, 11:58:46
    #5
    TASARIM AJANSI
    Fırsatçılık değil de, düzene ayak uydurma. Asgari ücrete zam gelmesiyle birlikte diğer her şeye de zam geleceğini o da biliyor, ona göre kendi malının değerine sahip çıkıyor.
    Evet yanlış ama yapacak bir şey yok, bu durumu bireysel mücadeleyle çözmeye çalışan kişi malını hiç fiyatına sattığıyla kalır.
  • 25-01-2025, 11:59:51
    #6
    O da kitleler ne yaparsa ona göre hareket ediyor, ne yapsın. Herkes gibi biri işte.

    Ben artık böyle insanları, yaptığı ayıpları falan ciddiye almıyorum.
  • 25-01-2025, 12:01:30
    #7
    Ama arkadaşlar şu var ilanda 1050 bir gecede ne olduda 1.450 oldu
  • 25-01-2025, 12:04:13
    #8
    R10.NET'in Bence En İyisi
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama arkadaşlar şu var ilanda 1050 bir gecede ne olduda 1.450 oldu
    1 gecede cahil kalmışız ya ondandır, belki tarlaya kedi girmiştir
  • 25-01-2025, 12:06:27
    #9
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gecede cahil kalmışız ya ondandır, belki tarlaya kedi girmiştir
    Benim aklıma direk şu geldi başkası ile pazarlık etti kapora aldı. lan dedi gider ayak bunada bu fiyatı çekeyim belki alır diğerini iptal ederiz.