Fırsatçılık değil de, düzene ayak uydurma. Asgari ücrete zam gelmesiyle birlikte diğer her şeye de zam geleceğini o da biliyor, ona göre kendi malının değerine sahip çıkıyor.
Evet yanlış ama yapacak bir şey yok, bu durumu bireysel mücadeleyle çözmeye çalışan kişi malını hiç fiyatına sattığıyla kalır.