Merhaba arkadaşlar. 2 Gün önce Sahibinde bir ilan gördüm memleketimde bir bağ, bahçe satılıyor. Fiyat 1.050 ye dedim adam pazarlık payı 50 bin eklemiş sanırım. aynı ilanı farklı bir kaç siteye 980 bin olarak eklemiş. telefonla konuştum en son oluru ne buranın diye. adamda bana bahçeye bakmadan niye bir fiyat istiyorsun dedi . adam haklı dedim. neyse abi dedim yarın bakalım konuşalım. okey dedik. buluştuk baktık bahçeye pazarlığa oturduk. abi dedim bize oluru ne:d 1.450 dedi abi ne diyorsun ilanda fiyatın 1050 ilanıda kaldırmış adam

neymiş efendim 2024 aralık fiyatıymış lan abi dedim altına zam gelmedi dolara zam gelmedi yüzde 44 zam yapmışsın

asgari maaşa zam geldi diyor. yahu sanki bağda işçi çalıştırıyor asgari maaşa zam gelince arsayada gelmiş.