Ticaret ahlakı olmayan insanlar bunlar.
Kimse bunu vay efendim enflasyon yükseliyor mevzusuna bağlamasın.
Bir yere fiyat yazıp konuşuyorsan fiyatı neyse söylersin.
Hadi fiyatı yazarsın da değiştirmeyi unutursun, alıcı da arayınca güncellemeyi unuttum dersin.
Ama önce konuşup anlaşıp da iş fiyata gelince yükseltemezsin.
Böylelerine kelepir fiyata da satsa almayacaksın.