Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah satamaz elinde kalır görür zammı gören diyecek 2 sene geçmiş yöneticiler sağlam bir ekonomi sağlamazsa halk ta böyle birbirine girer işte
Ya çoğu Kişi normal demişte normal falan degil. benim 2 tane aracım şuan satışta 2025 girdik diye ozaman bende yapayım %44 zam yani bu adamın bahcesi altından değerlimi :d 2 senedir satamıyor gecen sene 980 satamamış bu sene 1.500 diyor. satamazda. bahcede hiç birşey yok. elektirik su yok. eski bir yapı var ondada masrafı var.