• 20-01-2025, 13:10:55
    #1
    Selamlar.
    Forumda yaklaşık 3-4 aydır üyeyim, çok uzun zamandırda takip ediyorum.
    Forumda kimden yazılım işi aldıysam, sıkıntı yaşıyorum, geçenlerde bir iş aldım, adam "kurumsal üye" tradesi de hayli yüksek (60+) dedim iş sonu ödeme yaparsınız problem değil, 2 günde yaparım dedim 1 günde yazılımın büyük kısmını tamamladım ama api kaynaklı bir sıkıntı oluştu, adama yazıyorum ana firmayla iletişime geçin problemi anlatın bakalım ne diyecekler diye "yha ben işi başkasına vermiştim sana zaten para vermedik" Şimdi ben bu zata küfür etsem bana yazık, forumda şikayetçi olsam vaktime yazık.
    Bir başka üye, buda kurumsal, bununda tradesi 100'den fazla uzaktan bakıldığında "güvenilir" ama içerden baktığınızda Adamla bir iş için 2 gün telefonda saatlerce görüşüyoruz şöyle yaparız böyle yaparız şu maliyetler ortaya çıkacak, bugün yazıyorum "biz işi başkasına verdik sen bizden 20k istedin senin işi 1k çözüyoruz" merak ettim, 1 haftalık bir iş karşılığı kim 1k istiyor.Forumda sıkıntı yaşamadığım 3-4 ayda üye sayısı gerçekten çok az.
    Forumda yönetimin bu konuda ciddi bir aracılık veya escrow tarzı bir sisteme girişmesi lazım, ödemeler kripto ile yapılabilir de.
    Sizin fikirleriniz nedir?
  • 20-01-2025, 13:15:48
    #2
    Forumda aslında birçok sektör bitmeye yakın. Çünkü çok fazla hizmet veren var. Hizmetler arası fiyat farklılıkları uçurum kadar. Bilende bilmeyende hizmet veriyor. Buda sektörü sekteye uğratıyor. kendi sektörümden örnek vereyim. SEO'da mesela minimum 12.000 - 14.000 arası fiyatlardan başlıyor benim hizmetlerim. Ancak adamlar 3.000 TL'ye hizmet veriyorum diyor. Tabi verdiğine hizmet denirse. Aynı şey Web tasarım içinde geçerli. Adamlar 1000 TL'ye web tasarım yapıyor. Her ne kadar web sitesine benzemese de...
  • 20-01-2025, 13:16:13
    #3
    Haklısın hocam ben pek anlamam bu işlerden ama söylediklerine bende katılıyorum sırf kurumsal firma diye hizmet aldığım kişiler parayı aldıktan sonra insanın msjına bile bakmıyor millet Tokatçı olmuş vesselam
  • 20-01-2025, 13:16:47
    #4
    Nedir bu aracı sevdası anlamadım gitti
  • 20-01-2025, 13:16:58
    #5
    Yazılımcı dediğin nedir ki...

    Codecanyon dan script alıp, metinleri ve görselleri değiştirip satmaya bakar(!)
    • fatihanily
    • dnaz
    • dudbox
    fatihanily, dnaz, dudbox ve 2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    5 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 20-01-2025, 13:17:07
    #6
    Ben de sizinle aynı fikirdeyim. Yazılım konusunda forumda çok ciddi bir problem var. Gelen her projeyi kabul ettikleri ve çalışmayı sevmedikleri için herkesi mağdur ediyorlar. Sürenin aciliyetini aktarıyorsun, tamam diyor ama seni 2 ay zarara sokuyor 20 yazılımcı ile çalıştıysam 2 tanesinden memnun kalmışımdır. Bence forumda komple kapansa çok yerinde bir karar olur hiç şaşırmam
  • 20-01-2025, 13:17:08
    #7
    İş başı %30 ödeme, iş sonu kalan ödeme
    proje büyükse iş başı %30 - ara ödeme - iş teslimi kalan ödeme
    iki taraflı güven sorunu varsa sözleşme ile ilerlenebilir
    ben forum ticaretine, yılına, forum title güvenmem tecrübeyle sabit.
    kendi güvenliğinizi kendiniz alacaksınız ticarette r10 kimseye bunun yılı çok bizden gold üyelik aldı güven iş yap demiyor.
  • 20-01-2025, 13:17:51
    #8
    aWolf Yazılım
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.
    Forumda yaklaşık 3-4 aydır üyeyim, çok uzun zamandırda takip ediyorum.
    Forumda kimden yazılım işi aldıysam, sıkıntı yaşıyorum, geçenlerde bir iş aldım, adam "kurumsal üye" tradesi de hayli yüksek (60+) dedim iş sonu ödeme yaparsınız problem değil, 2 günde yaparım dedim 1 günde yazılımın büyük kısmını tamamladım ama api kaynaklı bir sıkıntı oluştu, adama yazıyorum ana firmayla iletişime geçin problemi anlatın bakalım ne diyecekler diye "yha ben işi başkasına vermiştim sana zaten para vermedik" Şimdi ben bu zata küfür etsem bana yazık, forumda şikayetçi olsam vaktime yazık.
    Bir başka üye, buda kurumsal, bununda tradesi 100'den fazla uzaktan bakıldığında "güvenilir" ama içerden baktığınızda Adamla bir iş için 2 gün telefonda saatlerce görüşüyoruz şöyle yaparız böyle yaparız şu maliyetler ortaya çıkacak, bugün yazıyorum "biz işi başkasına verdik sen bizden 20k istedin senin işi 1k çözüyoruz" merak ettim, 1 haftalık bir iş karşılığı kim 1k istiyor.Forumda sıkıntı yaşamadığım 3-4 ayda üye sayısı gerçekten çok az.
    Forumda yönetimin bu konuda ciddi bir aracılık veya escrow tarzı bir sisteme girişmesi lazım, ödemeler kripto ile yapılabilir de.
    Sizin fikirleriniz nedir?
    O yüzden ne diyoruz. Faturasız iş yapmıyoruz yaptırmıyoruz
  • 20-01-2025, 13:18:33
    #9
    Hocam aynı ÅŸekilde benim de bir konum mevcut... 1000₺ ye iÅŸi yapıyorlar diyorlar, daha sonra tokatlanıp gelip pazarlık yapıyorlar. Normal standart ÅŸeyler