Ben de sizinle aynı fikirdeyim. Yazılım konusunda forumda çok ciddi bir problem var. Gelen her projeyi kabul ettikleri ve çalışmayı sevmedikleri için herkesi mağdur ediyorlar. Sürenin aciliyetini aktarıyorsun, tamam diyor ama seni 2 ay zarara sokuyor

20 yazılımcı ile çalıştıysam 2 tanesinden memnun kalmışımdır. Bence forumda komple kapansa çok yerinde bir karar olur hiç şaşırmam