Haklısın hocam ben pek anlamam bu işlerden ama söylediklerine bende katılıyorum sırf kurumsal firma diye hizmet aldığım kişiler parayı aldıktan sonra insanın msjına bile bakmıyor millet Tokatçı olmuş vesselam