• 11-01-2025, 22:41:44
    #1
    Üniversitedeki tasarımcı bir arkadaşıma r10'dan bahsetmiştim, "ya orası çöp, çok ucuza iş yapıyorlar" demişti. Aynı sınıftaki diğer arkadaşım yaptığı spin sitelere adsense onayı alıp 300 liraya satarak aylık 20-30k kazanıyordu :d Tabii ben o sıralar bir türlü r10'a üye olmayı becerememiştim. En sonunda başardım hatta çekilişle tişört bile kazandım 😎

    Öyle işte bir anda aklıma geldi. Sizin var mı böyle bir anınız?
    • FreudAdler
    FreudAdler bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-01-2025, 22:44:12
    #2
    ben internet kafedetydim birisi baktım hep geliyor geziyor sitelerde vs vs dedim ne iş yapıyorsun falan r10 dedi mutlu oldum üyeligim yoktu çünki sonra onun sayesinde üye oldum ticaret yaptık bi kaç tane beni düdüklemeye çalışıyordu ve düdükledi ondan sonra 3 4 defa kavga ettik benden kaçtı koskoca memlekette internet kafeye gttim nerde diye vs bagırrıp küfür ettim telefonda bana internet kafedeyim gel lan diyordu ama ben geliyorum oraya dedim duydugu gibi kalkmış kaçmış kameradan izledik ve şuan banlı
  • 11-01-2025, 23:00:18
    #3
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben internet kafedetydim birisi baktım hep geliyor geziyor sitelerde vs vs dedim ne iş yapıyorsun falan r10 dedi mutlu oldum üyeligim yoktu çünki sonra onun sayesinde üye oldum ticaret yaptık bi kaç tane beni düdüklemeye çalışıyordu ve düdükledi ondan sonra 3 4 defa kavga ettik benden kaçtı koskoca memlekette internet kafeye gttim nerde diye vs bagırrıp küfür ettim telefonda bana internet kafedeyim gel lan diyordu ama ben geliyorum oraya dedim duydugu gibi kalkmış kaçmış kameradan izledik ve şuan banlı
    Oo sizin ki aksiyonluymuş (:
  • 11-01-2025, 23:22:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    başka bir forumdan bir büyüğümüz vardı, şuan hâlâ r10 kullanıyor. o zamanlar 34-35 yaşlarındaydı, tanımadığı halde çoğu arkadaşa yardımcı olup destek çıkıyordu. şuan kırklı yaşlara gelmiş. o forum da yıllar önce kapandı. zaman çok hızlı geçiyor.
  • 11-01-2025, 23:24:51
    #5
    Yıllar önce zamanda geriye gitmiştik toplu halde tüm r10... 1,5 yıl kadar...