başka bir forumdan bir büyüğümüz vardı, şuan hâlâ r10 kullanıyor. o zamanlar 34-35 yaşlarındaydı, tanımadığı halde çoğu arkadaşa yardımcı olup destek çıkıyordu. şuan kırklı yaşlara gelmiş. o forum da yıllar önce kapandı. zaman çok hızlı geçiyor.