Konu
r10 ile ilgili anınız var mı?
11-01-2025, 23:22:05
#4
Al047
Üyeliği durduruldu
başka bir forumdan bir büyüğümüz vardı, şuan hâlâ r10 kullanıyor. o zamanlar 34-35 yaşlarındaydı, tanımadığı halde çoğu arkadaşa yardımcı olup destek çıkıyordu. şuan kırklı yaşlara gelmiş. o forum da yıllar önce kapandı. zaman çok hızlı geçiyor.