anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben internet kafedetydim birisi baktım hep geliyor geziyor sitelerde vs vs dedim ne iş yapıyorsun falan r10 dedi mutlu oldum üyeligim yoktu çünki sonra onun sayesinde üye oldum ticaret yaptık bi kaç tane beni düdüklemeye çalışıyordu ve düdükledi ondan sonra 3 4 defa kavga ettik benden kaçtı koskoca memlekette internet kafeye gttim nerde diye vs bagırrıp küfür ettim telefonda bana internet kafedeyim gel lan diyordu ama ben geliyorum oraya dedim duydugu gibi kalkmış kaçmış kameradan izledik ve şuan banlı
Oo sizin ki aksiyonluymuş (: