Üniversitedeki tasarımcı bir arkadaşıma r10'dan bahsetmiştim, "ya orası çöp, çok ucuza iş yapıyorlar" demişti. Aynı sınıftaki diğer arkadaşım yaptığı spin sitelere adsense onayı alıp 300 liraya satarak aylık 20-30k kazanıyordu :d Tabii ben o sıralar bir türlü r10'a üye olmayı becerememiştim. En sonunda başardım hatta çekilişle tişört bile kazandım 😎

Öyle işte bir anda aklıma geldi. Sizin var mı böyle bir anınız?