• 30-12-2024, 21:27:37
    #1
    Merhabalar,

    bayadır ingilizceyi aktif olarak kullanmadığım için bir hayli köreldim. b2 seviyesinden şuan a2-B1 arası bir yere düştüm. Dedim ki oturayım baştan bir çalışayım. Ama videolar izlerken resmen uykum geliyor içim geçiyor bu durumu nasıl aşabilirim taktiği olan var mı acaba?

    Bu arada ingilizce için kanal veya eğitim seti önerisine açığım.
  • 30-12-2024, 22:00:19
    #2
    Kurumsal PLUS
    Uykunun gelmesi aslında normal, çünkü ingilizceyi "gündelik" kullanmıyorsun. Yani şunu demek istiyorum iş ders çalışma, zorunluluk ve disiplin sürecine giriyor. Şahsen ben ingilizceyi arkadaş ilişkileri kurarak ve felsefi tartışmalarla geliştirmiştim. Tabi ki "eş" seçimi veya kız arkadaşı olayları da devreye girdi. İstemsiz telafuz vb gelişme durumu oldu. Biri ile bağlantı kurduğunda, ona en iyi ifade için kelimeler beyninden direk çıkıyor. Bu ingilizce de olsa, türkçe de olsa aynı. Bu sebeple, dil sohbet uygulamaları veya sosyal arkadaşlık (temiz) civarında konuşma kulüpleri varsa en iyisi.

    Grammer noktası ve ielts'den yüksek skor almak istiyorsan da durum farklı. Mecbur, orada teknik öğreneceksin.
  • 30-12-2024, 22:13:02
    #3
    Digiras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uykunun gelmesi aslında normal, çünkü ingilizceyi "gündelik" kullanmıyorsun. Yani şunu demek istiyorum iş ders çalışma, zorunluluk ve disiplin sürecine giriyor. Şahsen ben ingilizceyi arkadaş ilişkileri kurarak ve felsefi tartışmalarla geliştirmiştim. Tabi ki "eş" seçimi veya kız arkadaşı olayları da devreye girdi. İstemsiz telafuz vb gelişme durumu oldu. Biri ile bağlantı kurduğunda, ona en iyi ifade için kelimeler beyninden direk çıkıyor. Bu ingilizce de olsa, türkçe de olsa aynı. Bu sebeple, dil sohbet uygulamaları veya sosyal arkadaşlık (temiz) civarında konuşma kulüpleri varsa en iyisi.

    Grammer noktası ve ielts'den yüksek skor almak istiyorsan da durum farklı. Mecbur, orada teknik öğreneceksin.
    Hedefim şuan için IELTS'den aşağıdaki değerleri almak hocam.

    IELTS ACADEMIC
    6.5
    6.0
    6.5
    6.0
  • 30-12-2024, 22:22:02
    #4
    hocam hem grammer bilgisini tamamlamak hem de sıfırdan ingilizce için bile en iyi kaynak ''Grammer in Use'' serisini alıp ilk seriden son seriye tüm kitabı tamamlamak, zaten bulmaca gibi geliyor hiç sıkılmazsınız, kitapta ilerlerken yanınızda google çeviri açık olsun yeter, cümle cümle değil sadece anlamını bilmediğinizde kelime kelime çevirerek ilerleyin tüm seriyi bitirirken, üç seti de bitirdiğinizde zaten grammerde eksik kalmaz, gerisi pratiğe kalıyor ondan sonra hoşunuza hangi yöntem giderse onları deneyebilirsiniz, bence grammeri fulledikten sonrası tamamen kişinin bireysel ilerlemesine kalıyor, ondan sonra herhangi bir kurs veya kaynak size kendinizden daha iyi ilerleme sunamaz, kendi eksiğinize göre eksik kısımlarda pratik yaparsınız
  • 30-12-2024, 22:39:48
    #5
    Ortak ingilizce konuşulan bir platfıorm vardı seviyene göre eşleşiyordun neydi ismi gelmedi aklıma. Bu tarz deneyin hocam
  • 30-12-2024, 23:22:00
    #6
    HenryDocker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hem grammer bilgisini tamamlamak hem de sıfırdan ingilizce için bile en iyi kaynak ''Grammer in Use'' serisini alıp ilk seriden son seriye tüm kitabı tamamlamak, zaten bulmaca gibi geliyor hiç sıkılmazsınız, kitapta ilerlerken yanınızda google çeviri açık olsun yeter, cümle cümle değil sadece anlamını bilmediğinizde kelime kelime çevirerek ilerleyin tüm seriyi bitirirken, üç seti de bitirdiğinizde zaten grammerde eksik kalmaz, gerisi pratiğe kalıyor ondan sonra hoşunuza hangi yöntem giderse onları deneyebilirsiniz, bence grammeri fulledikten sonrası tamamen kişinin bireysel ilerlemesine kalıyor, ondan sonra herhangi bir kurs veya kaynak size kendinizden daha iyi ilerleme sunamaz, kendi eksiğinize göre eksik kısımlarda pratik yaparsınız
    Grammer in use set halinde 3 lü mü 4 lü mü hocam baya bir kitap çıkıyor da bulamadım hangisi olduğunu.
  • 02-01-2025, 23:12:47
    #7
    Günceldir.
  • 04-01-2025, 01:48:50
    #8
    mecerak48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grammer in use set halinde 3 lü mü 4 lü mü hocam baya bir kitap çıkıyor da bulamadım hangisi olduğunu.
    bu alttaki linkteki 3 lü hocam, fiyat araştırması yapamadım sadece ürünleri göstermek için atıyorum

    https://www.hepsiburada.com/english-...-HBC0000251MZT