Merhabalar,
bayadır ingilizceyi aktif olarak kullanmadığım için bir hayli köreldim. b2 seviyesinden şuan a2-B1 arası bir yere düştüm. Dedim ki oturayım baştan bir çalışayım. Ama videolar izlerken resmen uykum geliyor içim geçiyor

bu durumu nasıl aşabilirim taktiği olan var mı acaba?
Bu arada ingilizce için kanal veya eğitim seti önerisine açığım.