• 11-08-2009, 21:39:49
    #10
    serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ismi üzerinde mp3 player boş ver ekranını
    hocam listeyi göremeden bir işe yaramaz , zaten taglarda karakter hatası var birde sarı delik eziyetini çekemem

    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim playerin camı görsen haline şükredersin
    merak ettim şimdi

    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Güzel Durmuş Ama
    güzel durmak mı ? listeyi göremiyorum , video izleyemiyorum .. playeri zamanında 60 liraya aldım (yaklaşık 1 sene önce) . şimdi camını yaptırıp komşuya 25-35 liraya satmaya çalışıyorum .. Satılsın Ingoo markalı bir mp3 alıcam
  • 11-08-2009, 21:42:41
    #11
    sorun sanki cam değiştirme ile olacak gibi değil. masrafıda fiyatınıda geçebilir gibi

    geçmis olsun.
  • 11-08-2009, 21:46:22
    #12
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun sanki cam değiştirme ile olacak gibi değil. masrafıda fiyatınıda geçebilir gibi

    geçmis olsun.
    sorun sadece cam değiştirme ise 5-10 lira tutacaktır .. daha fazla tutarsa zaten böylede iyi yenisini alırım
  • 11-08-2009, 21:48:20
    #13
    O nasıl bi' şey öyle ya..

    Acayip güzel durmuş .

    Hiç kırık, çatlak olduğu gözükmüyor; Hatta tam tersi şekil bi' şeye benzemiş.
  • 11-08-2009, 21:56:30
    #14
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O nasıl bi' şey öyle ya..

    Acayip güzel durmuş .

    Hiç kırık, çatlak olduğu gözükmüyor; Hatta tam tersi şekil bi' şeye benzemiş.
    Zaten kırık , çatlak yok Ama o sarı nokta yok mu sarı nokta , onun sayesinde ben bir tane kırık , çatlak açabilirim
  • 11-08-2009, 22:02:07
    #15
    Benim mp3 te de aynı sorun var . O sarı damlaya bastırdıkça aşşağı doğru akıyor (:güzel bi görüntü çıkıyor ekrana , sonra tekrar toplanıyor aynı yerde filan ... (: ben onunla oynamaktan mp3 pek dinlemiyorum (: güzel bir oyuncak oldu bana (: (:
  • 11-08-2009, 22:11:00
    #16
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim mp3 te de aynı sorun var . O sarı damlaya bastırdıkça aşşağı doğru akıyor (:güzel bi görüntü çıkıyor ekrana , sonra tekrar toplanıyor aynı yerde filan ... (: ben onunla oynamaktan mp3 pek dinlemiyorum (: güzel bir oyuncak oldu bana (: (:
    yok benim sarı nokta mütevazi , nazik , saygılı bir nokta . keşke aşağı , sağa sola gitse , 444 ile yapıştırmışlar sanki
  • 11-08-2009, 22:32:07
    #17
    Yildizturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok benim sarı nokta mütevazi , nazik , saygılı bir nokta . keşke aşağı , sağa sola gitse , 444 ile yapıştırmışlar sanki
    iyice bastır sprey boya damlarya hafiften onun gibi dağılır. benimkisi öyle valla (: