serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ismi üzerinde mp3 player boş ver ekranını
hocam listeyi göremeden bir işe yaramaz , zaten taglarda karakter hatası var birde sarı delik eziyetini çekemem

BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim playerin camı görsen haline şükredersin
merak ettim şimdi

Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Güzel Durmuş Ama
güzel durmak mı ? listeyi göremiyorum , video izleyemiyorum .. playeri zamanında 60 liraya aldım (yaklaşık 1 sene önce) . şimdi camını yaptırıp komşuya 25-35 liraya satmaya çalışıyorum .. Satılsın Ingoo markalı bir mp3 alıcam