Yildizturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok benim sarı nokta mütevazi , nazik , saygılı bir nokta . keşke aşağı , sağa sola gitse , 444 ile yapıştırmışlar sanki
iyice bastır sprey boya damlarya hafiften onun gibi dağılır. benimkisi öyle valla (: