Benim mp3 te de aynı sorun var . O sarı damlaya bastırdıkça aşşağı doğru akıyor (:güzel bi görüntü çıkıyor ekrana , sonra tekrar toplanıyor aynı yerde filan ... (: ben onunla oynamaktan mp3 pek dinlemiyorum (: güzel bir oyuncak oldu bana (: (:
yok benim sarı nokta mütevazi , nazik , saygılı bir nokta . keşke aşağı , sağa sola gitse , 444 ile yapıştırmışlar sanki