Kulak içi, baş üstü, enseden takılan veya klasik kablolu kulaklık
Hangi türü ve hangi markayı kullanıyorsunuz?
Hangi Kulaklığı Kullanıyorsunuz?
20
●424
- 24-12-2024, 23:10:28
- 24-12-2024, 23:13:04Jamesdonkey 710 , sesi de yüksek çıkarıpta kullanabiliyorum. Ama kumaş tarafını kuşum yemiş nerde yeniletebilirim?
- 24-12-2024, 23:15:22PC Başında : steelseries arctis 3
Kulak içi : HUAWEI Freebuds SE 2
İkisinden de cok memnumum
- 24-12-2024, 23:42:25Bir sürü kulaklık denedim baş üstü, kulak içi. En son Audio Tecnicha M40fs Stüdyo Kulaklığı aldım yıllar önce,
hepsinde sesi neredeyse sonuna kadar açardım, sanırım bu yüzden sağ kulağımda işitme kaybı yaşamaya başlayınca artık hiç bir kulaklık kullanmıyorum 15-20 yıldır.
Bunu satabilirim isteyen olursa. Yüksek sesle dinlemezsiniz.
5 Hertzdi. Çok detay ses veriyordu.
Hâlâ satılıyor bu webde.