• 24-12-2024, 23:10:28
    #1
    Kulak içi, baş üstü, enseden takılan veya klasik kablolu kulaklık…

    Hangi türü ve hangi markayı kullanıyorsunuz?
  • 24-12-2024, 23:11:12
    #2
    Kulakiçi Airpods pro
  • 24-12-2024, 23:11:15
    #3
    Hyperx cloud 3 wireless. Kulak üstü
  • 24-12-2024, 23:13:04
    #4
    Jamesdonkey 710 , sesi de yüksek çıkarıpta kullanabiliyorum. Ama kumaş tarafını kuşum yemiş nerde yeniletebilirim?
  • 24-12-2024, 23:13:39
    #5
    jbl c100si. kulak içi, gayet memnunum. stok yaptım bozulursa diye
  • 24-12-2024, 23:15:22
    #6
    PC Başında : steelseries arctis 3
    Kulak içi : HUAWEI Freebuds SE 2
    İkisinden de cok memnumum
  • 24-12-2024, 23:15:38
    #7
    Logitech g733
  • 24-12-2024, 23:42:25
    #8
    Bir sürü kulaklık denedim baş üstü, kulak içi. En son Audio Tecnicha M40fs Stüdyo Kulaklığı aldım yıllar önce,
    hepsinde sesi neredeyse sonuna kadar açardım, sanırım bu yüzden sağ kulağımda işitme kaybı yaşamaya başlayınca artık hiç bir kulaklık kullanmıyorum 15-20 yıldır.

    Bunu satabilirim isteyen olursa. Yüksek sesle dinlemezsiniz.
    5 Hertz’di. Çok detay ses veriyordu.

    Hâlâ satılıyor bu webde.
  • 24-12-2024, 23:46:54
    #9
    Corsair void pro wireless headset.
    Kulak içi olarak Soundpeats mini hs.