Konu
Hangi Kulaklığı Kullanıyorsunuz?
24-12-2024, 23:15:22
#6
alfaparmak
PC Başında : steelseries arctis 3
Kulak içi : HUAWEI Freebuds SE 2
İkisinden de cok memnumum