Hangi Kulaklığı Kullanıyorsunuz?
20
●424
- 27-12-2024, 03:13:52Logitech ciyim ben de. g633 artemis kullandım uzun bi süre,çok sevmiştim ama bozuldu malasef.eskiden kalma bi g430 vardı,mecburen ona döndüm sonra.artemis kadar olmasın,onuda begendim yani fena degildi.yaşanan kötü olaylardan sonra maddi sorunlar çıktı malum,henüz yenileyemedim kulaklıgı.geçici olarak masaüstü,ufacık bi hoparlör aldım onu kullanıyorum bi süredir.elimi toparlayabildigim anda tekrar g633 almak isterim ama şuanda dahi piyasada yok gördügüm kadarıyla,ben alayım diyene kadar komple modası geçmiş olur.işimi görücek o tarz,yeni bitane bulurum inşallah,bu tarz şeylerde çok seçiciyim
- 27-12-2024, 08:17:14Üyeliği durdurulduKulaklığın başımızın üzerinde yeri vardır. Monster Pusat Lite RGB 7.1 Kablolu Kulak Üstü Oyuncu Kulaklığı kullanıyorum. Ben müzik ve film için kullanıyorum. Sesi iyi ancak beklentilerimin altında kalmış gibi hissediyorum. Oyuncu kulaklığı olduğu için hifi beklememek gerekiyor sanırım.