Kulaklığın başımızın üzerinde yeri vardır. Monster Pusat Lite RGB 7.1 Kablolu Kulak Üstü Oyuncu Kulaklığı kullanıyorum. Ben müzik ve film için kullanıyorum. Sesi iyi ancak beklentilerimin altında kalmış gibi hissediyorum. Oyuncu kulaklığı olduğu için hifi beklememek gerekiyor sanırım.