Bir sürü kulaklık denedim baş üstü, kulak içi. En son Audio Tecnicha M40fs Stüdyo Kulaklığı aldım yıllar önce,
hepsinde sesi neredeyse sonuna kadar açardım, sanırım bu yüzden sağ kulağımda işitme kaybı yaşamaya başlayınca artık hiç bir kulaklık kullanmıyorum 15-20 yıldır.

Bunu satabilirim isteyen olursa. Yüksek sesle dinlemezsiniz.
5 Hertz’di. Çok detay ses veriyordu.

Hâlâ satılıyor bu webde.