Hafta içi oda başkanları katılımı ile e ticaret meclisi yapmıştı.
Sanırım haklı talepler yerine ulaştı.
Stopaj oranı %1'e düşürüldü.
https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...0241222-13.pdf
E ticaret için uygulanacak stopaj oranı düşürüldü.
10
●600
- 22-12-2024, 00:41:09
- 22-12-2024, 00:48:41Bence hatalı bir karar. Pazaryerlerinin bu soygunculuğuna dur demekten vazgeçmişler.
Zaten şahısların kendi sitelerinde yapacakları satışlarda bu stopaj uygulanmayacaktı.
Ülkeden 100 marka yerine 1 marka çıkmasının sebebi pazaryerleridir.
Tahminlerin aksine bu pazaryerleri bu uygulamadan sonra komisyon oranlarını vs. düşürmek zorunda kalacaktı.
Vergi öder gibi ödenen komisyonlar %15-20 komisyonlar 28-45 günlük vadeler nasıl düşüyordu izleyecektik.
Bir o kadarda e-ticaret markalarımız olacaktı. Devletin ilk defa bir vergiyi almaktan vazgeçmesine üzüldüm. - 22-12-2024, 00:48:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ne demek oluyor yani hocam açarmısınız konuyu normalde kaçtı oran
- 22-12-2024, 00:57:48Şahıs şirket ayrımı olmadan ciro üzerinden %1 vergi kesintisi arkadaşlar.
Daha önceki hali şirketler için %15 şahıslar için %25 idi. - 22-12-2024, 00:58:42Evet, az önce resmi gazete de yayınlandı.TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...0241222-13.pdf - 22-12-2024, 00:59:28Peki mantığı nasıl oldu ki?Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%20 hala var da %1 peşin mi alacaklar acaba?
Neyse düşsün de önümüzdeki günlerde netleşir. %25 neydi öyle, olmayacağını kendileri de biliyor.
Direk %1 alacağız deseler aynı tepkiler gelir diye, standart işler.... Hakkımızda hayırlısı. - 22-12-2024, 01:00:37Stopaj geçici bir vergi. %1 keser yıl sonu kar zarar durumuna göre kesin vergiden mahsup edilir. Fazla kesildi ise iade alırsınız.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle