• 22-12-2024, 00:41:09
    #1
    Hafta içi oda başkanları katılımı ile e ticaret meclisi yapmıştı.
    Sanırım haklı talepler yerine ulaştı.
    Stopaj oranı %1'e düşürüldü.

    https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...0241222-13.pdf
  • 22-12-2024, 00:48:41
    #2
    Bence hatalı bir karar. Pazaryerlerinin bu soygunculuğuna dur demekten vazgeçmişler.
    Zaten şahısların kendi sitelerinde yapacakları satışlarda bu stopaj uygulanmayacaktı.
    Ülkeden 100 marka yerine 1 marka çıkmasının sebebi pazaryerleridir.
    Tahminlerin aksine bu pazaryerleri bu uygulamadan sonra komisyon oranlarını vs. düşürmek zorunda kalacaktı.
    Vergi öder gibi ödenen komisyonlar %15-20 komisyonlar 28-45 günlük vadeler nasıl düşüyordu izleyecektik.
    Bir o kadarda e-ticaret markalarımız olacaktı. Devletin ilk defa bir vergiyi almaktan vazgeçmesine üzüldüm.
  • 22-12-2024, 00:48:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne demek oluyor yani hocam açarmısınız konuyu normalde kaçtı oran
  • 22-12-2024, 00:52:20
    #4
    Şahıs? Ltd?

    Düşmesi zorunlu da %1 de çok az olur.
  • 22-12-2024, 00:56:45
    #5
    Kesin mi hocam?
  • 22-12-2024, 00:57:48
    #6
    Şahıs şirket ayrımı olmadan ciro üzerinden %1 vergi kesintisi arkadaşlar.

    Daha önceki hali şirketler için %15 şahıslar için %25 idi.
  • 22-12-2024, 00:58:42
    #7
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin mi hocam?
    Evet, az önce resmi gazete de yayınlandı.
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...0241222-13.pdf
  • 22-12-2024, 00:59:28
    #8
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs şirket ayrımı olmadan ciro üzerinden %1 vergi kesintisi arkadaşlar.

    Daha önceki hali şirketler için %15 şahıslar için %25 idi.
    Peki mantığı nasıl oldu ki?
    %20 hala var da %1 peşin mi alacaklar acaba?

    Neyse düşsün de önümüzdeki günlerde netleşir. %25 neydi öyle, olmayacağını kendileri de biliyor.
    Direk %1 alacağız deseler aynı tepkiler gelir diye, standart işler.... Hakkımızda hayırlısı.
  • 22-12-2024, 01:00:37
    #9
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki mantığı nasıl oldu ki?
    %20 hala var da %1 peşin mi alacaklar acaba?

    Neyse düşsün de önümüzdeki günlerde netleşir. %25 neydi öyle, olmayacağını kendileri de biliyor.
    Direk %1 alacağız deseler aynı tepkiler gelir diye, standart işler.... Hakkımızda hayırlısı.
    Stopaj geçici bir vergi. %1 keser yıl sonu kar zarar durumuna göre kesin vergiden mahsup edilir. Fazla kesildi ise iade alırsınız.