Peki mantığı nasıl oldu ki?
%20 hala var da %1 peşin mi alacaklar acaba?
Neyse düşsün de önümüzdeki günlerde netleşir. %25 neydi öyle, olmayacağını kendileri de biliyor.
Direk %1 alacağız deseler aynı tepkiler gelir diye, standart işler.... Hakkımızda hayırlısı.
Stopaj geçici bir vergi. %1 keser yıl sonu kar zarar durumuna göre kesin vergiden mahsup edilir. Fazla kesildi ise iade alırsınız.