Şahıs şirket ayrımı olmadan ciro üzerinden %1 vergi kesintisi arkadaşlar.
Daha önceki hali şirketler için %15 şahıslar için %25 idi.
Peki mantığı nasıl oldu ki?
%20 hala var da %1 peşin mi alacaklar acaba?
Neyse düşsün de önümüzdeki günlerde netleşir. %25 neydi öyle, olmayacağını kendileri de biliyor.
Direk %1 alacağız deseler aynı tepkiler gelir diye, standart işler.... Hakkımızda hayırlısı.