Bence hatalı bir karar. Pazaryerlerinin bu soygunculuğuna dur demekten vazgeçmişler.
Zaten şahısların kendi sitelerinde yapacakları satışlarda bu stopaj uygulanmayacaktı.
Ülkeden 100 marka yerine 1 marka çıkmasının sebebi pazaryerleridir.
Tahminlerin aksine bu pazaryerleri bu uygulamadan sonra komisyon oranlarını vs. düşürmek zorunda kalacaktı.
Vergi öder gibi ödenen komisyonlar %15-20 komisyonlar 28-45 günlük vadeler nasıl düşüyordu izleyecektik.
Bir o kadarda e-ticaret markalarımız olacaktı. Devletin ilk defa bir vergiyi almaktan vazgeçmesine üzüldüm.