Emreabi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trendyol Kusurlu Gelen Ürün
14
●482
- 12-12-2024, 19:34:12Arkadaşlar bu saatden sonra trendyoldan birşey almayın. Her zaman zarar eder böyle fason ürünlerle karşılaşırsınız.
Satıcı arkadaşlar, trendyol kitlesinden hayır gelmez sürekli zarar eder durursunuz. - 13-12-2024, 01:41:17Çok abartı bir yorum.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu kişi Trendyol dan bir şey alınmaz demiş.
Bu Trendyol ile alakalı değil, satıcı ile alakalı.
En fazla satış yapan pazaryeri Trendyol'dur.
Haliyle daha fazla sorunla karşılaşılması mümkün.
Konuya gelecek olursak, bunlar çok normal şeyler.
Günde satıcı kaç tane iade alıyordur.
Aldığı iadeleri de büyük ihtimal yoğunluktan kontrol etmeyip tekrar kargo etiketi basıp yolluyordur.
Kimse yırtık br ürüne para verip almak istemez.
Satıcı da bunu bildiği için böyle göndermez.
Çünkü iade gelince durduk yere kendisi zarara girer. - 13-12-2024, 02:53:02Giyimde iade oranı ortalaması %15 17 civarı hocam. 100 sipariş çıkarsan hergün 15 tanesi iade gelir Haftada 7 gün kargo çıkarıyorsun. Buda toplam 105 iadeye sebebiyet verir.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşımızın aldığı arkadaş 50 sipariş alsın günde 52 53 adet iade gelmesi lazım haftada. 52 53 adet üründen bu sıyrık kaçabilir hocam. Bu oranlar yüksek değil iade oranllarına göre kusurlu ürün iade oranı çok düşük kalıyor. Bile bile lades olmak demek artık trendyolda bir müşteriye bu tarz ürün yollamak. İade faturasından tut 2 kargo ucretı ve puan dususu gerçekten ınsanlar parayla yorum satın almaya çalışırken bu tarz risklerin zerre mantıgı yok - 13-12-2024, 03:48:51hocam,dayanamıyorum artık sorucam ; pazaryerleri ile ne derdin var senin?DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerde bi pazaryeri lafı geçse içinde yorumun hep bu tarz.tüm pazaryerli kapansın kurtulalım modunda geziyorsun.
- 13-12-2024, 03:51:10Tüm pazar yerleri kapanmayacak sadece kapananlar kapanacakfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazaryerleri kalacak ama çok az kalacak hem de çok az
İyi olan kazansın diyoruz
nerde bi pazaryeri lafı geçse içinde yorumun hep bu tarz.tüm pazaryerli kapansın kurtulalım modunda geziyorsun.