DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trendyol şikayetler artıyor böyle giderse bir yıl içerisinde toz duman olur
hocam,dayanamıyorum artık sorucam ; pazaryerleri ile ne derdin var senin? nerde bi pazaryeri lafı geçse içinde yorumun hep bu tarz.tüm pazaryerli kapansın kurtulalım modunda geziyorsun.