Arkadaşlar bu saatden sonra trendyoldan birşey almayın. Her zaman zarar eder böyle fason ürünlerle karşılaşırsınız.
Satıcı arkadaşlar, trendyol kitlesinden hayır gelmez sürekli zarar eder durursunuz.
Çok abartı bir yorum.
Çoğu kişi Trendyol dan bir şey alınmaz demiş.
Bu Trendyol ile alakalı değil, satıcı ile alakalı.
En fazla satış yapan pazaryeri Trendyol'dur.
Haliyle daha fazla sorunla karşılaşılması mümkün.
Konuya gelecek olursak, bunlar çok normal şeyler.
Günde satıcı kaç tane iade alıyordur.
Aldığı iadeleri de büyük ihtimal yoğunluktan kontrol etmeyip tekrar kargo etiketi basıp yolluyordur.
Kimse yırtık br ürüne para verip almak istemez.
Satıcı da bunu bildiği için böyle göndermez.
Çünkü iade gelince durduk yere kendisi zarara girer.